В Италия на изложението EICMA, MOTOREX представи наследника на 1-литровата си бутилка, известна като „хобот на слонов“. Дизайнът на новата бутилка Х е преработен от нулата и е моделиран по буквата „Х“ от името на марката MOTOREX и английската дума за отлично „Excellent“. С отличителните си линии и ъглова форма, тя ясно се откроява от конкуренцията. Контейнерът е особено практичен за използване и също така е оптимизиран да отговори на нуждите на търговията и логистиката.
След повече от 20 години, MOTOREX заменя своя 1-литров хобот на слон. Тази бутилка спечели множество награди за дизайн благодарение на иновативната си форма с гъвкав чучур. Той се радва на легендарна репутация в индустрията и се превърна в запазена марка на MOTOREX, което прави изискванията към контейнера-приемник още по-взискателни. Новата бутилка X е разработена на гърба на същите ключови идеи и е впечатляваща заради изключителния си, иновативен и функционален дизайн. Тъй като основната му форма се основава на „x“ от марката MOTOREX, контейнерът е привличащ очи, който със сигурност ще бъде разпознат отново и отново.
X-бутилката е пригодена за използване с интегриран, разтегаем чучур и сложна вентилационна система, която предотвратява ниското налягане и по този начин досадното „бълбукане“ на маслото при наливане. Малък централен отвор в горната част на контейнера гарантира, че той може да бъде изпразнен напълно по оптимален начин, а вграденото уплътнение гарантира оригиналното качество на продукта. Особено удобно е да се държи благодарение на тънката си талия. С отпечатък на индивидуален QR код, който свързва купувачите със съответната информация за продукта, той също отчита съвременните тенденции при покупка.
Изискванията на търговията бяха особено зачитани. Интегрирането на чучура се отказа от необходимостта от отделна защитна капачка, което означава, че трябва да се монтират по-малко отделни части. Със своята здрава структура, компактен дизайн и високо ниво на стабилност, той е идеално подходящ за превоз. Изискването за 25% по-малко пространство е особено привлекателно, когато става въпрос за представянето на продукта на рафтовете на магазините. Това също позволява значително увеличаване на използването на капацитета на палета, повишаване на ефективността на транспортирането.