Да се състезаваш в „Мalle Moto“ клас на Рали Дакар означава да се срещнеш с много особено предизвикателство, а именно да се справиш с конкуренцията, без подкрепата на сервизен екип . Всички ремонти и техническо обслужване трябва да се извършват от самите състезатели. Очевидно е, че е просто нещо за Линдън , който пътува по света, тъй като от 2014 година е без прекъсване върху своя KTM 690 Rally и е разчитал винаги на собствените си знания и възможности през цялото това време, както и на Motorex Продукти за мотори . По време на пътуванията си, бившия инженер на самолети участва в колкото се може повече офроуд състезания, които той може да посети по време на проекта си наречен „Races2Places“. Сега, той е коронясан за това начинание, като почти спечели вкласа си на Rallye Дакар 2017, което ще остане в историята като един от най-трудните Dakars на всички времена.
„Това беше най-бруталното нещо, което някога съм правил“, каза 38-годишния мотоциклетен авантюрист признавайки. От 2 януари до 14-ти, на рали с общо разстояние от над 8800 километра , по целия път между Асунсион в Парагвай и Буенос Айрес в Аржентина. „И ние преживяхме всичко, което можем да си представите: от жега и ледено студено време, през пясък и кал, лед и сняг, етапи по повече от 950 километра! Никога през живота си не съм се падал толкова често! „Но смелия британец оцеля през всички тези изпитания само с леки наранявания, както своя мотор , и с нокти и зъби си пропави пътя към сензационното второ място сред общо дванадесет“ Мalle Moto „ездачи, които го стигнаха до финалната линия. Като цяло, Poskitt е на 39-то в място от първоначално започналите 167 състезатели.
„Ние сме много щастливи“, коментира Еди Фишер, изпълнителен директор на Motorex. „В края на краищата, този резултат не е само доказателство за изключителните възможности и сили на Линдън, но и по същество на Motorex смазочн
ите материали, дори и при най-суровите условия. Аз не мога да си пожелая
по-хубав подарък за отбелязване на 100 години от рождението на Motorex. „